26 października 2010

Sarah

Mam pare nowosci..........ale zanim je pokaze, chcialabym wyjasnic , ze co jakis czas bede wstawiala moje prace, ktore niektore z Was znaja z poprzedniego bloga. Wazne jest dla mnie pokazanie poprzednich prac, rowniez i  TU...............z racji znikniecia z powierzchni blogowej sfery, mojego poprzedniego bloga. Ten pozabezpieczalam, wiec moze tym razem Sarze, nie tak latwo bedzie wykasowac tego......

LO na bazie tekturki po pizzy, alkohole, pieczatki...........taki troche mixmediowy.








Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych...............

7 komentarzy:

  1. Nie chcę Ci niczego wypominać, Elfiku, ale już dawno temu obiecałaś, że wstawisz prace z poprzedniego bloga. A ja cały czas czekałam. No, ale może od teraz zaczniesz wstawiać :)
    Ten scrap jest piękny, ale chyba innych nie tworzysz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa! :) jednocześnie pisałyśmy sobie komentarze :) Dostałam Twój w momencie zamieszczania swojego u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pięęęęęękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaze pisz przez z nie rz.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny bardo dziekuje!!!!! Nimuszko kochana, masz racje obiecywalam..........postaram sie byc teraz bardziej"zdyscyplinowana". Dawno juz scrapow nie robilam, ale juz zaczelam tesknic, wiec .........

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za wasze komentarze