14 marca 2011

Wymianka z Oliwka

Pedze, pedze i zatrzymac sie nie moge. Duzoooo sie dzieje w moim zyciu......dobrego, czasu brakuje na dlubanko. Na szczescie Oliwka zaproponowala mi wymianke, zmobilizowala do zwolnienia. Dziekuje kochana, bo bardzo duzo mialam w tym radosci
Tak wiec pokazuje zawieszke. Kolorki przeklamane nieco......czerwien to bordo.
Tadadammmm









no tu akurat nic nie widac, ale podoba mi sie atmosfera zdjecia,jakas taka tajemniczosc ???? , ktora pasuje do klimatu zdjecia


pozdrawiam wszystkich i dziekuje za cierpliwosc do mnie. Buziaczki

ps Oliwki zawieszke pokarze juz niedlugo, tylko obfoce.....mozna podziwiac juz ja na blogu u Oliwki

17 komentarzy:

  1. jeszcze raz dziękuję Elfiku, własnie taki klimat jak na ostatnim zdjęciu jest w mojej sypialni, pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o !!! to super !!!! Naprawde sie ciesze z naszej wymianki. Dziekuje jeszcze raz kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz Elficzku zawsze w swoich pracach niezwykły klimat :)))
    buzioooooooooooooooooooool

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to ładne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczna praca. Podobają mi się zwłaszcza kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Energetyczne i zwiewne jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest przepiękne i klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, książki powinnaś ilustrować... Gdzie te Twoje prace??? Elfiku nie znikaj w lesie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolory! Ta zwieszka ma niesamowity klimat. Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszły te złocenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyszły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, bardzo ładnie tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go czyta, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz ponieważ bardzo jest żywy w przeciwieństwie do wielu innych blogów - Pozdrawiam Pati :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za wasze komentarze